Zubní pasta Crest 3D White Advanced Vivid Enamel Renewal

Bělící zubní pasta Crest
Popis produktu:
Tato pasta je schopná odstranit až do 90% povrchových skvrn jen za 14 dní. Zubní pasta Crest 3D White Advanced Vivid Enamel Renewal nejenže šetrně bělí zuby a čistí skvrny na povrchu zubů, ale zároveň i posiluje Vaši zubní sklovinu a tak dosáhnete zdravý a zářivý úsměv. Domácí bělení zubů nikdy nebylo jednodušší.


Typ produktu:
Zubní pasta Crest


Zubní pasta Crest 3D White Advanced Vivid Enamel Renewal:
1. Zmizí až 90% skvrn na zubech za 14 dní
2. Posiluje zubní sklovinu pod povrchem
3.Obsahuje unikátní pěnivou formuli, díky které se bělící složky dostanou i na těžko dostupná místa
4.Bojuje proti zubním kazem
5.Zabezpečí Vám svěží dech


Recenze:
Určitě bych ji doporučila svým známým. Před časem jsem si dala vybělit zuby u mého zubaře a ten mi řekl, abych používala bělící pásky, nebo bělící pasty, abych si efekt bílých zubů udržela co nejdéle. A tato pasta opravdu pomáhá. Mám stále krásné bílé zuby přesto, že jsem velký fanda kafe, což může způsobit fleky na vybělených zubech. Díky této pastě si udržuji zuby, které vypadají jako čerstvě vybělené.

Mám vybělené zuby a zubař mi poradil, abych se o ně starala pomocí bělící zubní pasty. Potíž byla v tom, že po bělení jsem měla zuby velice citlivé, tak jsem se bála používat jakýkoliv bělící produkt. Později jsem si všimla, že zuby začínají být nažloutlé a tak jsem si řekla, že vyzkouším tuto pastu. Po jediném týdnu mám svou sněhobílou barvu zubů zpět! To je neuvěřitelné.

Ve skutečnosti nikdy nepíši recenze na produkty, ale v tomto případě udělám výjimku, protože chci, aby každý věděl, jaký je tento produkt úžasný. Čistí a bělí zuby tak dokonale, že se mě všichni známí ptají, co jsem si s nimi udělal, že je mám takové bílé. Vždy jim pořadím tento produkt. Tato pasta je tak úžasná, že už nikdy nebudu používat nic jiného.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára